Ile kosztuje stoisko targowe i jak się wystawić?

Ile kosztuje stoisko targowe i jak się wystawić?

Planujesz się wystawić z artykułami firmowymi na targach? Sprawdź, jak tego właściwie dokonać. Z naszego artykułu dowiesz się, jaki jest koszt budowania stoisk targowych. Co wpływa na wysokość ceny? Jakie są rodzaje ze względu na konstrukcję? Poznaj pomocne wskazówki, które wskażą Ci, jak się skutecznie wystawiać. Zapraszamy do lektury naszego artykułu!

Ile kosztuje budowanie stoisk targowych?

Na koszt stoiska wystawienniczego wpływają następujące czynniki:

  • stopień skomplikowania
  • rozmiar stoiska
  • dodatkowe wyposażenie
  • wykończenie – materiały
  • multimedia
  • oświetlenie – ilość czy różnorodność
  • system wykonania

Przede wszystkim jednak wszystko wiąże się z powierzchnią. Do 50 metrów kwadratowych cena wynosi około 200 złotych za metr kwadratowy, od 50 do 150 metrów kwadratowych to około 150 złotych za metr kwadratowy, natomiast powyżej 150 metrów kwadratowych to suma rzędu 120 złotych za metr kwadratowy.

Jakie są rodzaje stoisk targowych?

Zastanawiasz się nad wynajem pawilonów? A może szukasz stoiska na targi? Do najpopularniejszych modeli zaliczają się:

  • stoiska konferencyjne – to najmniejszy typ zabudowy targowej. Zawiera ladę do ustawienia stojaków na promocyjne materiały oraz ściankę z nadrukiem. Polecane do konferencji w hotelach czy innych obiektach, gdzie powierzchnia jest ograniczona. Cena za budowę to około 7-20 tysięcy złotych, natomiast wynajęcie 5-10 tysięcy złotych
  • budowa modułowa – stworzone z gotowych części. Tworzy się ją z aluminium i materiałów, na których znajdują się grafiki. Do zalet stoiska targowego w Warszawie lub innym mieście tego typu zalicza się łatwy montaż i demontaż. Po złożeniu jest kompaktowe. Jest przy tym stosunkowo tanie. Jest to koszt od 5 do 20 tysięcy. Wszystko zależy od wielkości i typu wykończenia. Ciekawostka: Koszt wynajmu za pierwszym razem może być większy. Wiąże się to z koniecznością utworzenia danych części oraz wydrukiem grafik. Cena wynajmu na kolejne targi zwykle jest niższa o jakieś 10-20% zależnie od stoiska
  • indywidualne zamówienie – najczęściej wykonywane w pracowniach stolarskich. Wówczas używa się maszyn i wymaga specjalnej pracy. W związku z tym koszty zamówienia są wysokie. Ich zaletą są wybrane kształty oraz wielkość

Wskazówki, jak się wystawiać

Nie można zapominać, że stoiska targowe nie są formą wystawy, a tylko jej częścią. Oprócz atrakcyjnego sposobu wystawienia artykułów istotna jest prezencja i zachowanie przedstawiciela firmy. Powinien mówić tylko same konkrety. Praca wymaga zdobycie informacji o potencjalnych klientach i prezentacja indywidualnej oferty. Jak się okazuje, około 29% zwiedzających jest zainteresowanych gadżetami. Ważne, aby tworzyły spójny wizerunek firmy. Chorągiewki czy cukierki zostaw dla dzieci. Dobrze jest pomyśleć o:

  1. kodach do bezpłatnego testowania systemu czy platformy
  2. konkursy – umożliwiają otrzymanie leadów

Warto także powiadomić o swoim uczestnictwie w targach za pomocą e-maila czy mediów społecznościowych. W ten sposób można zdobyć nowe kontakty. Pamiętaj także o tym, by nie podawać zbyt dużej ilości informacji, gdyż może to się wiązać z rozproszeniem uwagi zwiedzających. Dobrze jest poza tym przygotować zespół do budowy stoiska targowego. Niezbędne są umiejętności personalne. W ten sposób można stworzyć interakcje z odwiedzającymi. Szczególne jest to istotne ze względu na pytania techniczne.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.